İyi akşamlar. Bebeğim 2 aylık sadece mama ile besleniyor. Ortalama 3 saatte 120 cc mama içiyor. Bana fazla geliyor ama istiyor hatta çok uyuduğunda 120 yetmiyor bile ağlıyor. Sizce çok mu sadece mama ile beslenenler sizler kaç cc veriyorsunuz. ( bu arada doktor devam dedi ne kadar isterse ver dedi )