Kızlar oğlum 1,5 ay önce orta kulak enfeksiyonu oldu. O zamandan beri 10 gün antibiyotik içiyor tam iyileşecekken ateş yeniden başlıyor,5 gün antibiyotik içiyor bırakınca tekrar ateşi başlıyor. Halbuki enfeksiyon da geçti. Bugün hiç sorun yokken durduk yerde diğer kulağını tutarak ağlamaya başladı şimdi de ateşi çıktı 38,6 ya kadar… bu durumu yaşayan oldu mu? Sürekli ateşleniyor ne yapacağımızı şaşırdık ilaç yükü oldu çocuk. Azı dişi çıkıyor olabilir mi? Azı dişi çıkarırken bu kadar yükseliyor mu ateş?