Merve43 Canm anneler kullanıp memnun kaldığınız zayıflama çayı var mı ise yarıyor mu 76 kiloyum diyete başlıyorum 2 3 kilo rahat gidiyor sonra duraklıyor ve sıkılıyorum bu sefer diyetimi çayla da desteklen istiyorum var mı öneriniz?
hiranur1234 Merve43 ben biliyorum ama şimdi ne diym bilemedim belki inanmazsın ben içtiğim.cayla 10 kilo verdim cayi bıraktım vermeye devam ettim ayrıca sağlık açısından bi sakincasida yok.
Okuroya Çaylar hep organlara zarar veriyor onun yerine kilo vermeniz durduğu dönemlerde detox yapın düzenli olarak daha faydalı olur bence
Merve43 Okuroya ya asında çok haklısınız ben de su ana kadar hic kullanmadm ama defalarca kez diyeye basladim 72 73e dusup geri aliyorum artik cok skıldim kendimi mutsuz hissediyorum uzun süreli kullanım düşünmüyorum 1 ay kadar kullanmayi dusunuyirum belki bu sayede 69a filan düşerim dedim
Okuroya Kabak detoxu yapın o direnç kilonuzu kırmaya yardımcı olacaktır. Daha sonra yine diyet listenize devam edin ben öyle yapmıştım 🌺
hiranur1234 Elifduru11 funbadyy form cayi instgramda var güvenilir biz ailece kullandı şuan 2 aylik bebegim var 3 aydan sonra kullanılıyor 1 ayım kaldı tekrardan basliycam hatta aldım indirim olduğunda hazırda var zamanını bekliyorum
Psikologanne00 Annem Feridun kunak in çayını içiyor 10 kilo verdi 1,5 ayda. 6 ay dam sonra emziren anneler de içiyormuş 3 ayım var bende denicem 😀