DerenAsel Kizlar merhaba Ben iznimi uzattim 14 temmuzda yani 37.haftamda izne ayrildim 29 temmuzda dogum yaptim. rapor verdi doktor. 2 kasimda son bulmuş . 16 haftadan hesaplanmiyormu benmi yanlis hesapladim ? Bilen bakabilirmi?