Tued Kızlar normalde hep bebanthol kullanırım oğluma bu sefer penaten aldım 50 ml 44 tl idi indirimde. Bepantholde 30 ml 35 kusur şuan kremi sürdüm yoğun kıvamlı ama sanki 20 sn içinde kurudu teninde toz gibi durdu bu normalmi ya
Opticanmom Tued Benim bebekligimden beri annem penaten kullanır yurtdışından gelene hep ismarlardi ergenlik çağımda da sivilceler için kurtarıcı olmuştu evet kıvamı yoğun ama harika bir ürün
Maheste Tued bende penaten kullanıyorum çok memnunum tabiki sürüldüğü kivamda kalmıyor vücut emiyor ama toz gibide kalmiyor