Hermess Merhaba kızlar 14 günlük karantinadan çıkalı bugün tam 1 hafta oldu. Reglim de 4 gün gecikti. Tam günü gününe olmazdım ama ayın 30 una kadar olurdum. Covid geçirdikten sonra regl düzensizliği yaşayan varmı aranızda?
neslihan-87 Hermess Bende gecikme olmadı normalden daha önce oldum ve daha uzun sürdü Covide bağlıyorum
MyEternalLoveNoyann Hermess ben geçirmedim covit ama eltim normalde de günü gününe olurdu covitten sonra 2 hafta 3hafta adeti gecikmeye başladı hep