haticenurela Corona olalı bugün 4. Gün acaba kaç günde atlatılıyor 3 aylık bebegim var onada geçer mi ?
Oglununannes haticenurela geçmez canım çünkü daha yeni doğan bebek vakası görülmedi bugün oğlum 1 aylık doğum yaptım 10 gün sonra kontorle gittim iyi değildim zaten çoktan corona olmuşum haberim yok belim omuzlarim ağrıyordu delta virüsü bulaştı en ağır virüs başım belim omuzlarım çok sancı yapıyordu ve bulaş riski yüksekti üstelik sezaryen ile doğum yaptım çok şükür annem babam yanımda idi doğum ilk dört günü eşim de yanımda idi maske her emzirmeden önce ellerimi göğsü mu sildim yıkadım şükür kimseye bir şey olmadı
Kocakgiller Bende 6,7 ay once oldum yavrum 5 aylik falandi sanrm emzirirke maskemi asla ckarmadm normaldede taktm sk sk ellrimi yikadm ck sukur ne esime gecti nede yavruma Rabbim korudu ki odalari ayirmadgmz halde❣
buzlulimonata Ben gecen yil olmustm daha varyant virüs yokken oglum 2 yasindayken ailecek olduk. Sadece iki gün hafif atesi cikmisti. Insallah sizin yavrunuza bulasmaz Allah sizi de onu da korusun insallah♥️