Kızlar 2 ay 22 günlük bebeğim var. Tavana asılan hamak dışında hiçbşr yerde uyumuyor. Hatta onda da sürekli sallanmak istiyor. Nasıl düzeltebilirim bu durumu gece gündüz hiç bişey değişmiyor. Artık annemlerde yaşıyorum resmen. Kolik Bi bebekti tam biraz rahatlafı dedim ama bu seferde uyku mahvetti bizi. Ne yapabilirim artık çok yoruldum çok mutsuzum galiba ben annelik işini pek beceremiyorum 😔