Yavrusununannesi_ yok kızımla surekli ilgileniyorum her sabah rutinlerimiz var uyanır uyanmaz yaptıklarımız sonra gun baslıyor zaten ben daha 2 aylıkken falan yuzustu egıtımlerıne baslamıstım sonra sırt ustu sporlarını yaptırıyorum. Bebegınızı sırt ustu yatırıp dızlerınden bukun ayaklarını tabanları yerde olacak sekılde tutun bebegını kendısını sırtıyla kaydırıp gerı atmaya baslar. Ayak ve el koordınasyonu calısıyoruz. Yere bırakıyorum kendısı ozgurce hareket edıyor. Kızımla ılgılenmekten baska hıc bır ısım yok baska en onemlısı onun gelısımı