Meltem06 Aysel0609 bugün çeken dedi ki 10 gün sonra çekilmeli ateşli havaleden. Siz ne yaptınız çektirdiniz mi
Meltem06 Aysel0609 evet benim oğlum da 2. Kez geçirince çocuk nörolojiye yönlendirdiler. Ben pazartesi çektireceğim sanırım 1 hafta oldu ama. Siz sordunuz mu hiç doktora kaç gün geçmesi lazım dşye
Aysel0609 Meltem06 evet sordum bir hafta ideal dedi. Eeg teknikerine sordum ben hem havaleden 3 gun sonra hemde 15 gun sonra cekmeyi uygun buluyorum dedi. Bende 15 gunu bekliorum.neden kaynakli gecirdi cocugunuz. Allah yasatmasin bida kac aylik evladiniz
Meltem06 Aysel0609 37 derece ateşle oldu, ilkinde 9 aylıkken hiçbir şey çıkmadı. İkincide 2.5 yaşında hafif enfeksiyon çıktı yine çok ateşi yoktu sizinki nasıl oldu
Asellinabkn Meltem06 çok geçmiş olsun bizde 38.5 ateş gördük ama havale mi oluyor benim ilk anneliğim tedirginlik yaşadım şimdi yazınızı okuyunca havale belirtisi nasıl oluyor
Aysel0609 Meltem06 16 aylikken ilki ust sol. Yolu enf. , 18 aylikken ikincisi oldu bogaz enf., Allah im yasatmasin bida:(
Meltem06 Asellinabkn gözleri kaydı, vücudu kasıldı ayaktaydı düştü birden benim oğlum, kulakları morardı ve bir de dişlerini açamadım kitlendi baya kötüydü:((
Asellinabkn Meltem06 çok geçmiş olsun canım benim Allahım yaşatmasın şifasını versin inşallah sana da sabır ve güç versin 🙏
Meltem06 Aysel0609 amin🤲 çok zor gerçekten, yani ikisinde de enfeksiyon varmış ama araları kısaymış sizinkinin. Uzun mu sürdü, hep onu soruyor doktorlar
Meltem06 Aysel0609 inşallah temiz çıkar sonuçlar dualarım çocuklarla🙏 pazartesi eeg ve emar için gideceğiz bakalım
Aysel0609 Meltem06 kisaydi. Amin insallah bisey cikmaz Allah im esirgesin hepimizin evladini. İcimizi ferah tutalim.
Meltem06 Aysel0609 İnşallah, sonuçları aldığınızda paylaşın mutlaka benimle. İnşallah bir şey çıkmaz🤲🙏🥰