Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var. Gece uyutmaya başladığım andan itibaren sabah uyanana kadar bez değiştirme süresi 12 saati buluyo. BeZini değiştiriyorum mesela uyutmaya çalışırken bikaç saat geçiyo, rahatsız olup uykusu bölünmesin diye altını açmıyorum.emmek için uyandığında da uykusu kçmasın diye aynı şekilde. Pişik vs herhangi bişey yok ama vicdanen rahatsız oluyorum süre çok mu uzun yanlış mı yapıyorum🙄 siz geceleri ne yapıyosunuz bu konuda