Maviimm ne olurdu? egzama kuruluk konak gibi ilerleyen şikayetleri olurdu.
Yengem alerjiyi nasıl fark ettiğimi sormustu. Ben de kakadaki kandan bahsettim. 20 yaşında bir kızı var ben de bebekken kızımda görüyordum ama normal sanıyordum dedi. Birlikte çocukluk fotoğraflarımiz var kızın yüzü kıpkırmızı… Yanık gibi. Zamanla geçti hepsi ama çocuğun alerjisi varmış çok büyük ihtimalle :( şimdi de aynı kızda tuhaf tuhaf alerjik reaksiyonlar çıkıyor. Yüzü dudakları şişmişti en son çok kötü durumdaydı konuşamıyordu ve doktorlar bir teşhis koyamiyor. Alerjik reaksiyon diyorlar ama neye belli değil. Yine çok büyük ihtimalle bebekliğinde alerjisi olan Şeylere devam edildiği için bunları yaşıyor