Kızlar bebeğimin üçüncü ayında kakasında toplu iğne başı kadar kan gördük gerekli testler yapildi çocuk alerji doktoruna götüreceğiz. Bundan sonra da artık bezinde ara ara kan görüyorum yani bitmedi. Fakat ben bu kanları hep telefonun feneriyle bakıp görüyorum. Aklıma takıldı ben bu kanları hiç farketmeseydim alerji oldugunu bilmeseydim nolcaktı. Yani çok tehlikeli bir şey mi geçiriyor kızım Allah korusun. Ya farkında olmasaydım bu böyle kanıcak mıydı sonra kendiliğinden geçecek miydi hiç sordunuz mu doktora