Benim de bebeğim 2 aylık oldu. Gündüzleri pek uyumuyoruz ancak toplam 2-3 saat o da aralıklarla. Ama gece uykularımız iyi. Ben kaldırıyorum sadece beslemek için. Ama benim sorunum da uykuda çok bağırıyor bebeğim, bakıyorum gözleri kapalı. Doktorumuz gaz ilacı verdi kullanıyoruz ama yine aynı. Ben kaka yapamayınca ıkındığını düşünüyordum ama bu gece uykuya geçmeden önce efsane bir kaka yaptı, sonra bütün gece bağırıp ıkındı yine. Sizde de aynı problem var mı? Neden olabilir