Arkadaşlar bişi danışmak istiyorum.
Oğlum 5 aylık aslında çok uslu ve sakin bi bebek ama bir haftadır sürekli ıııhhh diye ses çıkarıp kendini sıkıyor sinirli sinirli hallere giriyor.
üzülüyorum ben mi bişeyi yanlış yapıp onu böyle sinirli mizaçlı hale getiriyorum diye ama gezerken, oyun oynarken , sürekli kendini sıkıp sesler çıkarıyor.
acaba aynı dönem bebeklerde var mı benzer haller?
♥️