Artık çıldırmak üzereyim kızımda vajina yapışıklığı var 2 ay kadar krem kullandık açıldı diye sevindik 1 ay geçmeden tekrar kapandı. Tekrar 15 20 gün kreme başladık hiç açılma yok bu defa çiş yaptığı yeride kapanmış biraz. Doktor cerrahi işlem uygulansın dedi ama tekrar kapanmayacağına garanti vermiyor yine kapanabilir diyor. Elle açılmasına yada başka bir cerrahi işleme gönlüm razı değil 9 aylık olmak üzere ve krem sürerken bile rahatsız oluyor travma olacağını düşünüyorum. Tekrar kapanmasa belki göze alınır ama garantisi yok hatta düşük bir ihtimal. Başına gelenler lütfen yardımcı olabilir mi