Arkadaşlar bugün doktora götürdük 3 yaş 3 aylık ilaç önerdi doktor tedavi edilmezse ileride sıkıntı yaratabilir dedi annemde bu yaştaki çocuğa ilaç yükleyecek siniz diyor zaten üzgünüm daha da üzüldüm. Ne yapacağımı şaşırdım. Bende ilaç kullanması taraftarı değilim fakat elimden başka ne gelir bilmiyorum. Psikolog bir tanıdığım var onu da arayıp görüşeceğim. Ben kötü bir annemiyim çocuğuma ilaç kullandiracagim diye 🤦🏽♀️