Bugün geniz ve burun akıntısı sebebiyle doktora götürdüm oğlumu biraz da balgam vardı. 2 aydır sürekli tekrarlıyodu doktor alerji bakmış sanırım. Ige degerimiz 321.9 neye alerjisi var bilmiyoruz. Ama benim düşüncem toz akarı çünkü yatağa yatınca daha yoğunlaşıyor ve başlangıcı hep akşam yattığımızda başlıyor. 2 ay sonra hala değer yüksekse çocuk alerjiye yönlendireceğim dedi. İki de ilaç yazdı 15 gün kullanılacak kullanan var mı aramızda deloday şurup ve k-allexin. Ben şimdi evden bu toz olayını nasıl halledicem sizler nasıl bir yol izlediniz😔