Bebeğim 25 günlük meme reddi olduğu için biberonla veriyorum 2 gündür düzenli bişey içmiyor aglayarak uyanıyor 2 3 dakika
içtikten sonra istemiyor beslenme aralığı 2 saatte bir veriyorum agzinda bekletiyor kaka yapmiyor sadece çiş yapıyor aynı durumda olan varmı ne yapmam gerekiyor