Kızlar merhaba 37 günlük kızım var, uykuyla başımız dertte 3 gecedir geceleri 12 den 3 e kadar uyuyor ama sonrasında uyku yok malesef sabah 8 9 a kadar uğraşıyorum çocuğumda perişan oluyor uykusuzluktan tekrar sabah 9 ve 12 arası uyuyor sonrasında 4e 5 e kadar uyumuyor bu böyle bir kısır döngü oldu resmen birde ağlaması çabası gaz sorunu mu var diyoruz doktor hayır yok diyor gaz çıkarmasında da bir sorun yok çünkü sürekli mızıldanıp duruyor lütfen yardım edin 😔😔