Bebeklerinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz ev içinde, hangi oyunları oynuyorsunuz? Kızım 9 aylık ve hep ayağa kalkmaya başladı şükür ama oyuncaklarından sıkılıyor. Benle oynamaktan çok keyif alıyor. Fazlaca gülüyoruz oynuyoruz ama oyun kıtlığına düştüm desem yeridir, farklı öneriler oyunlar arıyoruz. Bir de memnun kaldığınız oyuncak kitap vs varsa önerebilirsiniz… Fisherprice’in eğitici köpekçiğini almayı düşünüyorum. 😊