Kızlar dün post açmıştım eve yardımcı alıcam vs diye. Sizlerden de güzel fikirler aldım.. Fiyat bilgisi vs. Teşekkür ederim herkese..
Fakat karar değiştirdim. Oyun ablası olması kararına vardım.. Temizlik VS önemli elbet fakat oğlumun gelişimi çok daha önemli. Çocuk gelişimi mezunu kreşler de çalışmış deneyimli bir bayan ile görüştüm. Neler yaptıklarını oğlumun yaşına uygun neler yapabiliriz vs vs konuştuk.. Çalıştığı kurumlarla da görüştüm araştırdım 🙈🙄.. Böyle birşey karar verdim size de sorayım dedim. Bende evdeyim zaten yanların da olacağım. Oyun odamız var zaten. Alt değiştirme ve yemeği yine bana ait. Böyle birşey düşünüyorum sizce nasıl fikir? 2000 TL de ücret istedi. Ayrıca yemek ve temizlipe de yardım edecek.