Benim makina Samsung bebek giysi programı var ilk yıkadığımda o programa attım ve hastane çıktılarım parmak kadar kaldı😁 meğersem 60 derecede 1400 devirde yıkamışım sonuç olarak tekrar hastane çıktısı almak zorunda kaldım 🙈😁şimdi 40 derece yıkıyorum 1 saatlik programda