Doğum sonrası ölüm diyorum sadece.. Başlarda basur sandım ama araştırdığım kadarıyla bu anal fissür.. En son dün gece tam 2.5 saat ağladım acıdan sancıdan.. Lanet olası genel cerrahların da hepsi mi erkek olur kadın bulana kadar canım çıktı 🤦♀️ (gebelil sürecinde özellikle isteyerek erkek doktora gittim ama bu konuda ağrıyı çekerim yine de gitmem kafasındayım muayene şeklinden dolayı 🙄) şükür ki haftaya randevu alabildim ama o güne kadar herhangi bişeyin faydasını gören varsa nolur yardım edin 😭 zeytinyağı ve anestol kremi zaten kullanıyorum ama ne çare 🥺