Salgına yakalandım 2 gün çektim ateşim 38 e çıktı bide aynı gün eşimle çok şiddetli tartıştık şuçum yokken suçlu oldum üzüntüden mi oldu yoksa hastalıktanmı oldu sütüm kesildi nasıl çoğaltabilirim b 2 gündür mama veriyorum alışacak diye korkuyorum arada emziriyorum normalde tazyikli gelirdi sütüm şimdi sağmayla bile 2 3 damla geliyo yardım edin nolur