Canım bence biraz şans işi bende fakir var çok memnunum ama kuzenim hiç memnun değil onunkinin modeli değişik.anneme Arçelik telve almıştım annem de ondan memnun kalmadı mesela elektronik eşya alırken şikayet vara bakıyorum ben ona göre karar veriyorum