Kızlar bebeğim 10 gün önce ateşlendı sadece ateşi çıktı doktora gıttı az boğazları kızarık ama antbiyotık vermıcem gecmezsne ateşi başlarız dedi iki gün gecmedş antbiyotiğe başladık. Akabinde iki güne ateşi düştü. İştahsızlaştı sonra iştahı da geldı derken öksürük başladı bu arada antbiyotiğe devam ettım. Öksürük hırıltı balgam burun tıkanıklığı vs ant bitti doktora hıttım geçmedi öksürük hırıltı başladı dıye dedi boğazları kötü tekrar öksürük ilacı antıbıyotık verdi. Burnunu deniz suyu izotonık bide burun spreyi ile acıyorum anında yine aynı öksürüyor balgamlı çok. Napabilirim öneriniz var mı? 9 aylık keyfi yerinde şükür iştahı Bi tık eskiye göre kapalı. En çok burun tıkanıklığı için çözüm lütfen emerken nefes alamıyor tıkanıyor memryı bırakmak zorunda kalıyor😑geçmedi şu hastalık aksıne iki gündür bende hasta oldum