ikicocukannesi__ Bebek icebilcegini içer zaten öyle deselerde her bebek farklı oluyor bebeğiniz tonbisse biraz doymayabilir 60verin deneyin fazla gelse kusar zaten bide sadece mamami veriyorsunuz yoksa takviye olarak mı biz hem sut hem mama olarak devam ediyoruz 2bucuk aylık 70cc anca içer oda kusar bile çünkü göğsümu surekli veriyorum nekdr içerse okdr iyi meme veriyosaniz sütünüz çok azda olsa sürekli emzirin emzirdikten sonra icebildigi kadr mama verin