MSYAC Kızlar ben lavobaya kadar gitmiştim oğlum yurutecte salondaydi yurutecten inmiş nasıl yaptıysa koridora kadar gelmiş apalaya apalaya aglamıyorda tepkide vermiyor çok korktum Başına böyle birşey gelen varmı şoktayım nasıl yaptı aklım almiyor 🤷🙄
aysesenucar MSYAC benim kızım aynisini yapmıştı şok olmuştum korkmustum sonra bir kez de yanımda yapti gördüm nasıl indiğini hiç kendini incetmeden yapmasina şok olmustum sonra korkmadim zaten
Honki_Ponki MSYAC Benim kızımda iniyordu 7 aylıkken. Başlamıstı inmeye 8 aylık olunca bindirmedim artık içine girmek istemiyordu çünki bi kaç defa takip edin baktınız içinden iniyor binmek istemiyorsa bindirmezsiniz ozman
MSYAC aysesenucar bende şok oldum canım gerçekten bu çocuklara akıl sır ermiyor 🤷 gözünün önünden ayırmamak lazım ama ister istemez yanlız biraktigimiz oluyo