sweetmygirl Sizce ne yapmalı? Altın almalı mıyım? Yani şöyle ayın sonunda elime 1200 lira para geçicek. Sizce ben bu parayı şimdilik esnek hedaptan çekip altın alsam gram hesabına ay sonu da gelecek parayla esnek hesabı kapatsam mantıklı olmaz mı? Altın çıkıcak gibi daha da çıkmadan alayım diyorum sizce nasıl yapıyım?
dinle_beni_bi sweetmygirl bugün çok yüksek altın fiyatı 🙄🙄🥺🥺 dün daha iyiydi. Bir gün bir günü tutmuyor. Çok fazla iniş çıkış var. Karar sizin
sweetmygirl A15 işte şimdi ay sonunu beklemeden esnek hesaptan çekip altın mı yapsam yoksa esnek hesabı hiç açmasam da ay sonu geldiği zaman mı altın alsam napsam
Cirkin sweetmygirl esnek hesap faizi aşağı yukarı ne kadar olacak bi hesaplayın. Altını uzun vadeli almayı düşünüyorsanız simdiden alabilirsiniz diye düşünüyorum. Para gelince de esneği kapatırsınız. Altın alışı da sabah 9-9:30 aralarını takip edin alış satış arasındaki makasın en düşük olduğu saatler aşağı yukarı o zamanlar oluyor. O zamandan bi alış peşine de o altını bir de vadeliye koydun muydu 😁
Cirkin sweetmygirl bildiğim denizbankta var . emin değilim ama bir de vakıfbankta var sanırım. Örneğin 10 gram altınınız var bunu bankanızdan altın vadeli hesap açtırıyorsunuz. Banka ne kadar faiz veriyorsa artık. Hem vade sonu getirisinden kazanıyorsunuz hem de altının kurundan zaten kazanmış oluyorsunuz.
KucukAdamm sweetmygirl Fed açıklama yaptı , varlık alimlarinda azalmaya gidilecek bu ay itibari ile , yani kısa süreli bir düşüş yaşanabilir sonrasında yeniden yükselir . Altını artık durdurmak imkansız , gram altın dolar endeksli dolar arttıkça oda artıyor .