hunilimomm https://ty.gl/d61pdvx5r2
Oğlum 28 aylıktı ilk denememde başarısız olduk asla oturmadı lazımlığa. İkinci denemem 30 aylıkken oldu. Yine fisher price klozet şeklindeki lazımlıkla denedik oyuncak gibi oynuyordu onunla da. Linkini bıraktığım merdivenli klozet adaptörü kurtarıcım oldu diyebilirim. Her onda park hissi uyandırdı ve kendisi çıkmak istedi zorlanmadım kez oturturken. İlk bir hafta evimin heryeri çiş ve kaka oldu. Sabır en önemli şey. Sizi pes ettirmek için elinden geleni yapacak ama pes etmeyin. Artık büyüdün, çişini kakasını büyükler tuvalete yapar gibi konuşmalar yapın. Saat aralıklarını gözlemleyin. Bunu bir çocuk pedagog dan duymuştum. Altına kaçırdığı, tuvalete yaptığı zamanları ilk bir hafta tek tek not aldım. Zaman aralığı başta saat başıydı. Altına yapmasına fırsat vermeden saat başı tuvalete götürdüm oyunla. Tuvalete yaparsa duvara bir kağıt yapıştırdım ona sticker yapıştırma ödülümüz vardı. 3_4. Günlerde saat aralığı 1.5 saat oldu bir buçuk saatte bir götürdüm. Ara ara çocuğu da sıkmadan çişin geldiği zaman bana söyle annecim diyordum. Söylemesi 1 ayı buldu tabi 😂 ama her çocuk farklı. Kaka olayında çok zorlandım. Kakasından çok korkuyordu. Yapmamak için kıvranıyordu resmen. Hadi kakalar annesini özlemiş annesine gönderelim diyorduk. Kakasını yaptıktan sonra bir uğurlama merasimi bay bay kakalar anneni öp annen seni çok özlemiş gibi konuşuyorduk. Gece gündüz aynı zamanda bıraktık geceleri 2 saatte bir kaldırdım başta. Altını ıslattığı çok oldu onun bir muşamba ve Alez öneririm. 2 ay oldu bırakalı bezi çok şükür artık kakasını da çişini de söylüyor. Geceleri 2 kez kaldırıyorum 1.30 da ve 5.30 da. Onu da yakın zamanda kesmeyi düşünüyorum. Aklınıza takılan başka bir şey varsa yardımcı olurum 🥰 Bol şans ve sabır diliyorum 🙏🏼