AyazMerve Kızlar , sma mamada 3 numara 12 ay ve sonrası için . Bebeğim 11 ay 2 günlük . Normalde 2 numara kullanıyoruz ama şuan 3 numara kullanmasında bir sakınca olur mu acaba ? Zor durumda kaldım da uzun hikaye orası .