cerendiyebiri biz sap simplex ve bigaia kullanıyoruz. Sabah 6da uyandığında 6 damla sap simplex veriyorum, 11 12 gibi d vitamini, 4 gibi 5 damla bigaia, akşam 11 gibi de tekrar sap simplex veriyorum. Memnun muyum inanın bilmiyorum. Metsil ve sap benzermiş sanırım zaten, bitince metsil deneyeceğim. Bebeğe verdiğim damladan ziyade kendi içtiğim kimyon çayının etkisinin daha iyi olduğu kanaatindeyim, emziriyorsanız onu da deneyin bence.