Ben kayık şeklinde ahşap olani kullaniyorum tahtanin kenarina da yazma bağladim kanepenin uzerine uzaniyorum yatarak salliyorim 😄bebegim kolik ve sancili dogduğundan beri gun boyu hamakta sallayarak uyutuyorum geceleri besigine götürüyorum 3. Ayın işi doldurduk ekim ayağım resmen