doktorsd kızlar mesela paralarımzıı euro seklınde saklasak dıyelım ıkı sene sonra falan yukseldıgınde bozdursam kara gecermiyim bılgısı olan var mı
JackDaniels doktorsd Ben bütün birikimimi usd olarak biriktiriyorum. Hesabım usd hesabı asla değer kaybetmeyecek bir para birimi. Tl günden güne eriyor malesef