Alininannnesii Bebeğim 25 günlük gaz sancıları var eczaneden nurse harways biogala ve sam simplex aldım sizler nasıl kullanıyorsunuz bu damlaları gün içinde var mı kullanan
Nihal42 Alininannnesii biogaia günde 5 damla kullan cnm Eğer nurse kullanacaksan sabah öğle akşam 10 damla Diğerini bilmiyorum.
Ebru-isil Alininannnesii biogaiayı bilmiyorum ama biz bigaia olarak düzenli kullanıyoruz hem d vitaminli hem de probiyotikli olan günde 5 damla şeklinde sizin biogaia dediğiniz sanırım sadece probiyotikli olan onu bilmiyorum. sab simplex de 8 damla şeklinde kullanıyorduk ama düzenli olarak değil sadece çok gazı oldugunda.
Moonlightttt Alininannnesii Merhaba biogaia 5 damla. Diğer ikisi de gaz damlası aynı zamanda vermeyin. Bir markayı bir süre deneyin baktınız azaltmadi rahatlamadi diğerini deneyin . (Gaz damlası verdiğinizde de biraz gaz sancısı çeker ama tabiki daha hafif atlatır. ) Siz de gaz yapmayan yiyecekler tuketip kimyon çayı için kendiniz.(emiyorsa)
Moonlightttt Alininannnesii Şub simpleks sabah öğle akşam 5er damla . Ama bebeğin ihtiyaç ona göre değişir bence. Çok aglamiyirsa sabahkini vermeyin akşam gece verin derim
Alininannnesii Nihal42 nurse harways benim ki şurup şeklinde büyük kutu içinde şırıngası var günde 20 cc ver dedi eczacı 20 ccyi günde bölerek verecekmişim
Ebru-isil Alininannnesii direkt ağzına damlatıyorum damla şeklinde. Ama ben bigaia kullanıyorum dediğim gibi belki biogaia farklıdır
Ebru-isil Gul-42 hem d vitamini hem probiyotikli olduğundan bagırsakları da düzenliyor 15 günlükten beri kullanıyoruz doktor hem gazına hem de d divitaminine demişti gaz problemi de olmadı. Sadece probiyotikli olan da bunun için zaten