GoGirl Elifxx12 1 yasa kadar kullaniliyor sonra tahlil yaptirip duruma gore.6 yasindaki oglum icin de ara ara tahlil yaptirip kullaniyoruz onemli bir vitamin
Ebru-isil Elifxx12 önceden 1 yaşına kadardı coronavirüsten dolayı 2 yaşa uzamış sağlık ocağı da doktorumuz da bu şekilde dedi hala kullanıyoruz
-Yusufcuk- Elifxx12 biz 2 yaşa kadar kullandık doktorumuza 2 yaş kontrolünde hocam artık bırakacak miyiz diye sordum.hayir bu kışıda atlatalim öyle birakicaz dedi yine devam ediyorum
Aselask34 Elifxx12 bizim 1 yaş kontrolümüz 10 gün önce oldu. Tahlilleri yapıldı herşey gayet iyi kan damlasını elindeki bittikten sonra bırak ama D vitaminini 2 yaşa kadar devam edelim dedi doktorumuz