Kızlar 5 aylık kizim 2.Idrar yolu olduk neyi yanlış yapıyorum bilemedim.bobrek temiz çıktı şükür.kaka yapınca yıkıyorum genelde ama ıslak mendil de kullanıyorum tabi.muhakkak kakasi ön bölgeye bulasiyo yapınca siz nasıl yapiyosunuz tecrübeli anneler😓