Arkadaslar 4 gün once pozitif oldugumu öğrendim, burun akıntısı ve öksürük var bende, bebegimde de birkaç gündğe öksürük var sanki sıklığıda artmaya basladı, eger bebegimde koronaysa atlatır mı ? Emziriyorum, kimse bebegimi sormadı yada muayne etmedi, maskeyle emzirmeye devam et dedi saglık ekipleri o kadar, endise ediyorum