Oda sıcaklığı Marmaris’te 26,5 şu an. Banuo yaptırdığım bebeği askılı şekilde uyuttum, altı ince pijama, üst askılı tek kat body. İçeri sıcak bana göre. Bebek hasta olur diye klima açmıyorum, cam açıyorum. İlk anneliğim, tecrübesizim. Nasıl yapmam gerekir?