Msl- Bebeğim 1 aylık 2 gündür kaka yapmıyor alttan gaz çıkarıyor ama kaka yapmaması bir problem mi ? İnternetten edindiğim bilgiye göre 5 güne kadar normal deniliyor ama kaka yapmadığı için huzursuz gibi ne yapmam gerekiyor ?
Esolorin Msl- bebeğim sekiz gün yapmadı doktor ve rahatsiz olmakdikca sorun değil demişti acile götürün lavman yaptırmayın lütfen demişti bize bekleyin sizde zararı yok demek ki yedikleri yarıyor
MelekRavzam Msl- kızım 2 ay 4 günlük 5 gün oldu hâlâ kaka yapamadı, bugün eve sızma zeytinyağı vermemi söyledi 3 gün daha yapmazsa çocuk doktoruna gitmemi söyledi
Thezer Benim bebeğim doğduğundan beri 5-6 günde bir yapıyor. İlk zamanlar paniklemiştik ama doktoromuz sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde normal dedi. İçinizi ferah tutun mutlaka yapar