02aybrs Kız kardeşim 36 haftalık hamile şuan ve bugün nişanı geldi nişan geldikten nezamann sonra doğum basliyo acaba varmı 36 37 jaftalık doğum yapan arkadaslar benım nişanım geldikten nekadsr sonra doğum yaptiğimi hiç hatirlamıyorum inanin ki
MyEternalLoveNoyann 02aybrs benim sabah 11de nişanım gelmişti 12de hastaneye yatisim yapıldı akşam 7bucuktada doğurmuştum. Ama kişiden kişiye değişiyormuş 2gun sonra doğumu olanida duymuştum mutlaka doktorunu arayın bence
Fztannee 02aybrs nişan gelmişti nst de sancı çıkmadı eve geldik bir kaç saat sonra suyum geldi bı gün sonra bebeğim doğmuş oldu kişiden kişiye değişir tabi ben de 37+0da geldi tam
serebro 02aybrs 35+5de nisanım gelmisti sancı ve açıklık da vardı ama erken doğum diye yatışımı yaptı durdurdu birdaha da gelmedi hala aklıma geldikçe kopuruyorum sinirden.
Mom0911 02aybrs sabah 7de nişanım gelince hemen hastaneye gittim , doktor gelmemi istemişti, aynı gün öğlen 14:20 da doğurmuştum🤭
02aybrs MyEternalLoveNoyann aradık aradık doktoru şuan bekleyın sancılar sıklasinca gelın demiş ben sadece tecrübeli anneler varsa bilgilendirsın diye yazdım bide 36 hafta doğum yapan varmı diye merak ettimde
02aybrs Hepinize cok teşekkür ederım 3 saat yol var aramizda temkinli davranmak adına sizlere danişmak istesim yarın ilk iş gitmek olucak ozman🌸