Bedsssss şu an 8 aylık hala elleri buz gibi .çok fazla ısındığına görmedim .bebekler öyledir el ve ayakları elini ayağını sıcak tutayım diye uğraşırsan terletirsin.Eldiveni çıkart ellerini kullanmayı öğreniyor .giydirme hiç.Çorapları da arada çıkart ama ayakları çok çıplak kalmasın üşütmesin .