Ya ben geçen de başlık açmıştım ama cevap yazan olmamıştı. Ben aventin biberonunu almıştım bebeğim onu almadı sonra işe başlayınca lansinoh aldım ama kızım şu an sadece süt içince biberonu tutuyor onun dışında asla tutmaz . Su içmiyor doğru düzgün. Bazen ıhlamur yapıyorum ya da meyve suyu vermek istiyorum ama tutmuyor. Alıştırma bardağı alırsam tutar mı bu durumu yaşayan var mı ? Aldıktan sonra tutmazsa çok üzülürüm bayağı masraf oldu bu biberon işi :(