Sibelyamac Rabbim yâr ve yardımcımız olsun inşallah. Benim oğlum cp hastası spastik engelli 4 yaşında nöbet geçirmeye başladı. Trileptal kepra depakin karbelax tegretol ilaçlar kullandık. Şuan depakin ve tegretol kullanıyoruz. Ocak ayı gelse 3 yıldır nöbet yok ama eeg lerimiz bozuk çıkıyor. Bir kere daha 1 yıl geçirmedik ilaç azaltıldı tekrar geçirdi oğlum nöbet. Öyle bir illetki geçmiyor yaaa 😔😔 Eeg dede uyuması gerekiyor ama oğlum 17 yaşında normalde evde bile döne döne zorla dalıp uyuyor.küçükken ilaç verseler bile zorla uyuyan bir çocuktu.