Bebeğim 7. Ayına yeni girdi. Süt alerjisi olan bir bebekti ve ben 1. Ayından beri emzirerek süt diyeti yapmaya başladım. Alerjisi geçti çok şükür ve 2. Aydan sonra gece 3 ve sabah 6 da uyanarak güne uyanıyorduk. Fakat daha sonra 4. Aydan sonra 2-4-6 şeklinde uyanmaya başladı. 6 aydan sonra düzelir denildi ve demir ilacı daha çok uyku yapar denildi. Fakat daha kötü bir hal aldı durum. Önceden uyanır ve emdikten sonra hemen uyurdu. Şimdi uykuya dalması zorlaştı. Uyutuyoruz 5 dakika sonra tekrar kalkıyor. Her ay bir önceki aydaki halini arar olduk. Lütfen geçeceğini söyleyin🙏🏻