Bu konuda çok post açtım ama sanırım başına gelen yok yazan olmadı 24 Eylül’de bebeğim gelişmediği için kürtaja alındım bugün 44. Gün ama hala reglm gelmedi 1 hafta önce adet ağrısı gibi ağrı yaşadım herhalde dedim olucam fakat yine olmadım acaba test yapsam mı ?