Ardisko Bebeği gece nasıl bir pozisyonda yatiriyorsunuz bebegim bir aylık aklım kaliyor yan yatırıyorum öyle de gazı cikmiyor yüzüstü yatıran var mı
Gul-42 Ardisko yuz ustu uyuyor doktorum sen yanında ol demıştı cok rahat edıo sonra saga sola arkaya cevırıorum
Sda16 Yatak süngerinin altına havlu koydum başı dik dursun bi nevi reflü yatağı gibi kusarsa tıkanmasın diye 4 aylık olduk hala o şekilde yatıyor
Sokrates Çocuk doğsuğundan beri yüzüstü yatıyo gazımızı öyle atlattık şimdi 4 aylık halen yüzüstü uyuyo sırt üstü yatırdığımda uyanıyo çocuk..