Erayalpp Bebeğimin vücudunda isilik gibi birseyler çıkıyor yok oluyor sonra yine çıkıyor ya acaba sıcaktan mi oluyor böyle şeyler yoksa alerjimi bilemedim huzursuzluk yok ama neden sürekli böyle oluyor anlamadım sizlerde de böyle oluyor mu bebisler
Erayalpp Alpbeybi evin sıcaklığı 24 25 derece felan kalinda giydirmiyorum aslında şuan sadece zıbın var bazen vücudu soğuk diye bir kat giydiriyorum o kadar anlamadım ki
Alpbeybi Erayalpp o zaman başka bişeye bağlı olabilir bilemedim. İyi giydiriyorsunuz sıcaklığa göre yani