Llna Merhabalar , doktorumuzun tavsiyesi ile humana mama kullanmaya başlayacağız. Kullanan var mı anneler? Kullandıysanız nasıl etkilerini gördünüz?
Sibellaa Llna ben kullanıyorum. Güzel doyurucu bi mama. Gaz kabızlık herhangi bir sorunumuz olmadı. Kilo aldırıyo, kokmuyor, tadı güzel. 2 numarasında nişasta var bilginiz olsun o yüzden ben hipp kullanıyorum ama o kadar doyurucu değil
yamacinannesii Llna 4 aylık bebeğim. Benim sütümün kalorisi düşük olduğu için sabah ve akşam sadece iki defa takviye olarak mama veriyorum. Onun dışında emziriyorum gün içinde ve gece. Bir ayda bir kilo aldı. Güzel dedi dr
Llna yamacinannesii teşekkür ederim. Ben de Golden goat kullanıyordum.emziremiyorum maalesef😌 şimdi humana yı deneyeceğiz. Maşallah bebişinize 🧿
kiliclar [bilinmeyen] ben hiç denemedim canım aptamille başladım sevdi benimki bağışıklık içinde çok iyi olduğunu duyunca bir daha değiştirmedim
mutludilek açıkcası çok etrafta kullanan da yok bilemedim nası bir mama. ama mama önerisi isterseniz aptamil bende öneririm çok memnunum